Latex queen

Gumowate błyszczące legginsy były moim obiektem pożądania już od dłuższego czasu. W skrajnej desperacji już już chciałam takie kupować na Ebayu, kiedy zobaczyłam je wiszące sobie spokojnie na wieszaku wśród innych ubrań z nowej kolekcji Cubusa. Pisałam już o nich tutaj, wiec nie będę się powtarzać- muszę jednak dodać, że w pewnej kwestii bardzo mnie zaskoczyły-wydawało mi się, że będą optycznie pogrubiać nogi, a jest wręcz przeciwnie- wyglądają bardziej jak spodnie niż legginsy. Chciałam się też pochwalić dwoma rzeczami. Po pierwsze, chusta- miałam na nią ochotę już od kilku miesięcy, ale zdrowy rozsądek za każdym razem zwyciężał- 60 zł to zdecydowanie za dużo jak na kawałek materiału w kratkę. Ale poczekałam, odczekałam, wyczekałam i..mam ją za połowę ceny. Po drugie, po pół roku oczekiwania wreszcie dotarł do mnie zza oceanu nowy aparat- jestem nim zachwycona, robię zdjęcia od rana do nocy:) Jupi!

PS. A, i chciałam bardzo podziękować Babci za wypożyczenie torby- podkradam ją przy każdej możliwej okazji:)

PS2. Po powiększeniu zdjeć widać pięknego motyla który ciągle się koło nas kręcił.

leggins- Cubus, t-shirt- New Yorker, scarf- Cubus, cardigan- Cubus, shoes- Wawa, bag- my Grandma’s

PHOTOS BYMICHAŁ

76 comments

+ Napisz odpowiedź
  1. Anonymous

    kiedy zobaczyłam, że kupiłaś je w Cubusie myślałam, że spadnę z fotela. Już też chciałam zamawiać na ebay. Mam nadzieję, że się na nie załapię.. a ile dałaś..jeśli mogę zapytać?

    co do stylizacji, to świetna, jednak co do okularów, chyba się nie przekonam..masz za drobną twarz do nich;) BB

  2. dulcynea

    Uwielbiam lateksowe legginsy, już się za nimi wczoraj rozglądałam w Cubusie, ale nie było. Teraz pewnie znikną podczas mojego wyjazdu i znów się nie załapię :(
    A chustę mam taką samą, zajączek wielkanocny o slow fashion nie słyszał i przyniósł mi w kwietniu :)

  3. Ula

    bardzo fajny zestaw:). jak juz pisalam na stylio, czekam na przesylke z ebay z lateksowymi legginsami, zobaczymy jak na mnie beda lezec;)

  4. Ula

    aha, no i mi sie w okularach podobasz, zreszta o to wlasnie chodzi w „geek style”, one nie sa stworzone, zeby pieknie w nich wygladac:)

  5. charlize mystery

    bardzo mi sie podoba:) styl taki luzny ,miejski i znowu oversized tshirt z moimi ulubionymi nadrukami:) ostatnio zobaczylam ze mam w szafie zdecydowanie za duzo tshirtow, ale je chyba mozna zawsze do czegos dopasowac, nawet w kryzysowej sytuacji;)
    a chusta fajnie ozywia calosc, tez mam taka z monetami z H&M, fajnie ‚dzwoni’ na wietrze.
    a okulary dodaja smaku, na miniaturkach skojarzylas mi sie z ‚michelle in wonderland’.
    leginsy bardzo Ci pasuja.
    Ü.S. i tez jestem ciekawa aparatu;>

  6. mgoosia

    Prześwietnie:-) Chociaż w Cubusie widziałam leginsy i chustę…i do żadnego z nich nie mogłam się przekonać…i nadal nie mogę. Mimo wszystko super!:-)

  7. martusia67

    Brdzo fajny zestaw :)
    Torebka babci fantastyczna :)

    ja również niedlugo zostane szczesliwa posiadaczka takich legginsów :) czekam na przesłke :)

  8. kopciuszki

    a ja zawsze miałam wrażenie, że w lateksie jest gorąco…
    wyglądasz jak buntowniczka z klasą!
    a torba? – mmm, mnie wbiło w fotel jak ją zobaczyłam.
    ;)

  9. Anonymous

    Bardzo mi się w dzisiejszym zestawie podobają okulary i torba (nie zgadzam się z zarzutem, że nie pasują do Twojej twarzy). Reszta to kwestia gustu :)

    Pozdrawiam serdecznie.
    Czara

  10. styledigger

    Dziękuję:)

    BB->jasne, że możesz- 59zł:)

    Ula i Charlize-> tak, lustrzanka, Olympus E510, strasznie się z niego cieszę!

    Anonimowy-> chwilowo jest w praniu, także teraz nie sprawdzę, ale generalnie nic sensownego:)

    Kopciuszki-> na razie mamy taką pogodę, że nie miałam jeszcze szansy sprawdzić czy jest w nich gorąco…:)

  11. Anonymous

    nie ma za co droga ślicznotko.
    obym miała kiedyś okazję cię spotkać i zdjęcia ci zrobić!
    oh jakze rozkosznie szczęśliwa byłabym.
    Całuję:-
    *

    cottiecottie.blogspot.com

  12. jakubowa

    jestem po 15 godzinach podróży autobusem, ale zmęczenie pokonuje chęć skomentowania czegoś tak fajnego! teraz to i ja chcę takie legginsy! gdybym się nie spłukała jak głupia na wyprzedażach i w Danii to pewnie od razu bym je kupiła, a tak to muszę kombinować. ;)

  13. Anonymous

    świetny zestaw! legginsy są cudowne. boskie;D
    tak przy okazji zauważyłam, że jesteś z Krakowa, więc zadam pytanie:
    czy wiesz gdzie są najlepsze second-handy w krku?

    pozdrawiam,lollipop

  14. aibon

    legginsy cudne, choć sama nie miałabym odwagi w nich wystąpić, mimo wszystko. świetny zestaw – a na chustę rzeczywiście warto było czekać :)

  15. baglady

    fantastyczna torba!reszta jakoś nie bardzo mi sie podoba ,ta chusta gryzie sie wg mnie z napisami na tiszercie.ale w tych leginsach wyglądasz super.

  16. kempiszcze

    naj bardziej ze wszytskich zestawow, podoba mi sie ten naj bardziej ‚zabudowany’ z dlugim kardiganem [na ktory juz poluje, ale jak zwykle troszke za pozno ;(].
    koszulka jest super. latexowe leginsy mi sie podobaja ale sama bym chyba takich nie zalozyla. brakuje mi odwagi ;)

  17. Podszewka

    Torba booombowaaa!! piona dla babci!!
    Okulary mi się strasznie podobają, nie wiem jakbym w nich wyglądała. Robią na mnie olbrzymie wrażenie! Lubie t-shirty z nadrukami, do tego granatowy kadrigan!! 6+ Co to lateksowych legginsów osobiście nie próbowałam, może kiedyś się skuszę.;)

    Pozdrawiam Serdecznie
    Podszewka

  18. martishia

    Mam totalnego bzika na punkcie okularów a te, które masz na sobie są obiektem mojego pożądania od długiego czasu :(

    Podoba mi się też melonik z poprzedniego postu. Fikuśny jest, nie wiem dlaczego sama go przegapiłam :/

    Dziękuję bardzo za radę :)
    Ta kremowa sukienczyna faktycznie jest warta tych 30 funtów. :)

    Pozdrawiam.

  19. Anonymous

    te lateksowe legginsy z cubusa, choc pojawily sie w nowej kolekcji, to tak naprawde jest to produkt sprzed dwoch sezonow- dokladnie te same(i to w 3 kolorach) byly dostepne w cususie w sezonie a/w 07. wychodzi wiec na to, ze postanowili je dolaczyc do kolekcji rowniez w tym roku:)

  20. Anonymous

    Znowu genialna stylizacja. Bardzo „na luzie”, to chyba zasługa t-shirtu, chusty i okularów :)
    P.S. jeśli chodzi o mój komentarz pod Twoim poprzednim postem, to nie ma sprawy – naprawdę tak uważam! Pozdrawiam, kate.

  21. Anonymous

    ach, i jeszcze jedno :) widziałam w cubusie legginsy, ale podobnie jak ktoś, kto komentował przede mną – totalnie spłukałam się na wyprzedażach. Wczoraj w top secret kupiłam kapelusz przeceniony na 19.90 zł i musiałam go kupic. Wytłumaczyłam to sobie tym, że w Grecji (dokąd niebawem jadę) samobójstwem byłoby wyjście gdzieś bez nakrycia głowy :) Była tam też chusta (albo raczej szalik, bo podłużny/a) w niebiesko-białą kratkę za ok. 7 zł i zastanawiam się, czy jeśli pojadę tam jutro, to jeszcze będzie :)
    kate.

  22. snofka

    O prosze;) Co to szafiarka to już zapewne wiesz. Z tego co zauważyłam to wiele z nich gustuje w stylu vintage i retro. Po prostu „szafiarka” kojarzy mi się z vintage. Stąd to połączenie. Dlatego też na początku zaznaczyłam, że nie jestem „vintage szafiarką” bo po prostu mam inny styl. O i tyle;p Takie sobie głupstewko;)

  23. bumcykcyk

    Zastanawiałam się, kto pierwsze je dorwie ;) No i masz ;) Wyglądasz świetnie. Legginsy są genialne i ładnie wyglądają na nogach. Uwielbiam męskie T-Shirty z napisami w połączeniu z ozdobnymi chustami. Ta Twoja z Cubusa też długo chodziła mi głowie. Przeszkadza mi jednak troszkę ta złota nitka. Torba z kolei to istne cudo :) W ogóle- masz śliczną twarz.

  24. joanka

    no no te „spodnie” całkiem całkiem:) w każdym razie do ciebie pasują ja nie wiem czy bym sie w nich dobrze czuła. Pewnie troszkę gorąco…

    pozdrawiam serdecznie

  25. Ryfka

    Ale fajne okulary! Chyba też sobie takie kupię ;)
    I właśnie doszłam do wniosku, że takie legginsy fajnie by wyglądały do mojego żółtego swetrzyska.

    A w ogóle to chciałam Ci powiedzieć, że pod Twoim wpływem kupiłam wczoraj w lumpeksie kurtko-żakieto-frak. Jeszcze nie wiem, czy będę w nim chodzić, czy sprzedam, ale nie mogłam go zostawić. I to wszystko Twoja wina :)

  26. Sara.Sumi

    Hehe, byłam pewna, że dodałam już komentarz a tu nie ma…;) Czasami się w tym wszystkim gubię…

    Super są te legginsy! Bardzo ładnie Ci leżą, rzeczywiście mają coś spodniowatego w sobie, oczywiście in plus! Torba jest the best! Przepiękna i od razu widać, że wiąże się z nią niejedena historia!

    Podoba mi się ta luźna koszulka i kardigan, razem wszystko ma świetny klimat!

  27. Anonymous

    Bardzo ładnie. Nigdy nie myślałam, że spodobają mi się lateksowe leginsy.Dobrze w nich wyglądasz.

  28. Anonymous

    świetny zestaw! legginsy są cudowne. boskie;D
    tak przy okazji zauważyłam, że jesteś z Krakowa, więc zadam pytanie:
    czy wiesz gdzie są najlepsze second-handy w krku?

    pozdrawiam,lollipop

  29. cynamonki

    Te legginsy faktycznie wyglądają świetnie. Zwłaszcza w takim zestawieniu.
    Najbardziej do gustu przypadła mi jednak chustka. Też opierałam się jej jak mogłam, mam nadzieję, że załapię się jeszcze na tę obniżkę.

  30. MollyCake

    I love this spread! Nothing like tiny leggings and giant shirts and bags. I really like the proportions. Also like the ballerina outfit a few posts down and the carrot tights. Great blog.

  31. juna

    Taki buntowniczy rockowy look tworzy zabawny konrast z Twoją delikatną buzią i anielskimi loczkami, ale wygląda to ciekawie :) Jako maniaczka okryć szyjnych zwróciłam uwagę na chustę, fajna alternatywa dla wszechobecnych i opatrzonych już arafatek.

  32. styledigger

    Lollipop- do Krakowa przeprowadzam się dopiero we październiku, także na razie nie mam zbytniego rozeznania w tamtejszych sh:)

    Ryfko droga, słyszałam, że sa już totalnie passe. Sprzedaj koniecznie, najlepiej mnie;)

    Bumcykcyk- a owszem:) Udało mi się namówić mojego Guźca, żeby kupił mi piękną pseudoludową chustę:) Szkoda, że nie podeszłaś, chętnie bym Cię poznała!

  33. bumcykcyk

    Myślałam o tym, przyznam jednak, że trochę się bałam ;) Ale piszesz, że przeprowadzasz się do Krakowa, więc mam nadzieję, że będziemy miały jeszcze okazję, żeby się poznać :) Albo zorganizować spotkanie szafiar krakowskich ;) Co do samej chusty, to też wpadła mi w oko. A Ty jesteś malutka :)) !

  34. Anonymous

    Strój jak zwykle super, legginsy widziałam w cubusie, ale trochę mnie odstraszyły. Na Tobie jednak wyglądają super. Może też się skuszę?

    Ach, jaa też przeprowadzam się niebawem do krakowa :) chyba wszyscy na studia tam ciągną ;) a skąd jesteś, jeśli wolno spytac? :) I na jakie studia ciągniesz?:) Pozdr., Carola

  35. connan1973

    W CUBUSie zostały dwie pary… jedna S-ka i jedna L-ka… Jak się w chodzi to po prawej stronie (najlepiej zapytać obsługę) , miałem wczoraj dla córki kupić ale wydawało mi się że ta S-ka będzie za duża… na 11latkę. Cena nieco odstrzasz… prawie 70zł :O . Polecam na allegro popatrzeć na aukcję nr.433572192 , w prawdzie srebrne a nie czarne ale baaardzo subtelne. Mi się podobają. 4 dni temu kupiłem takie srebrne (jak lustro) i złote/miedziane. Za sztukę dałem 50zł .

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *